duminică, 1 iunie 2014

Mă trădează cu altă femeie ?



Doamnă Mayla,
Sunt de peste un an cu un bărbat pe care nu ştiu cum să-l mai temperez. Ţin mult la el.
Am descoperit în ultima vreme că este foarte impulsiv. Îmi face multe reproşuri, care nu au niciun fundament. Ţipă la mine şi mă insultă. Îmi spune că mă iubeşte, însă a început să bea şi să vină târziu acasă. Poate umblă după femei?
Nu ştiu ce să mai fac şi ce să cred. Ajutaţi-mă, vă rog.

                                                                     Bogdana, Cluj





Prietenul dvs. are farmece făcute. Şi în cărţi mi s-a arătat că are o legătură amoroasă cu o femeie. Soluţia este de a veni la mine, pentru a remedia situaţia. Sună-mă !
Am leacuri şi ritual special pentru a pune o femeie sau un bărbat la picoarele persoanei care cere acest lucru. Şi ritual pentru persoanele care nu reuşesc să rămână însărcinate.

                                                            Vrăjitoarea Mayla


Contact: 0745.244116; 0769.754429, 021.4364890
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu