sâmbătă, 14 iunie 2014

M-a părăsit pentru şefa lui



De aproape patru ani sunt singur, deoarece el m-a părăsit pentru şefa lui, după trei ani de la căsătorie.
Am făcut multe sacrificii pentru el. Mă simt nesigură din cauza refuzului său de a reveni la mine şi la copilul nostru, la jurămintele de care acum fuge şi nu şi le mai asum.
Părinții lui sunt supăraţi pe atitudinea lui şi mă ajută cum pot. Mi-e teamă de singurătate iar viaţa este tot mai grea pentru o femeie cu responsabilitatea creşterii unui copil.
Mă tem ca m-a epuizat toată această poveste tristă. Părinții mei sunt divorțați ... Există o mulțime de cupluri care divorțează sau le merge prost în jurul meu.
Este oare din cauza crizei economice sau cineva ne-a făcut farmece?
M-am luptat pentru a da un sens lucrurilor. Sunt distrusă, atât pot să vă mai spun. Vă rog să mă ajutaţi.


                                                         
                                                              Iuliana, Veneţia


Din păcate, acea femeie i-a făcut farmece puternice cu care îl ţine acum lângă ea şi de care nu poate să scape. Dacă vrei, putem să dezlegăm farmecele ei dar trebuie să vii la o şedinţă.


                                                         Vrăjitoarea Brăţara




Telefoane: 0764.588027,0727.289524, 0744.211524
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu