miercuri, 18 iunie 2014

Tămăduitoarea harului sfânt Elena Sofia



Sunt tămăduitoarea harului sfânt Elena Sofia, deţin această putere sfântă de la vârsta de 8 ani şi sunt înzestrată cu aură de la Dumnezeu.

Cu cartea sfântă şi cărţile de tarot sfinţite la 99 de mănăstiri, pot vedea dacă oamenii necăjiti trec prin cumpene şi obstacole.

Am o putere benefică. Încă din copilărie, de la vârsta de 8 ani,  am simţit că am darul de a-i îndruma pe oameni pe drumul cel bun.

Am reuşit să readuc zâmbetul şi încrederea oamenilor pretutindeni, de aceea mă face să mă simt mulţumită când văd oamenii că sunt fericiţi şi împliniţi, şi atunci când trec obstacolele grele.
Împreună cu mine soluţiile sunt cele mai bune !
DESPRE TAROT:
Prin deschiderea cărţilor de tarot şi cartea sfântă, prin date personale şi numele de botez, vârsta şi zodia dumneavoastră se va face o caracteristică generală. Vă va voi dezvălui ceea ce vă rezervă astrele şi destinul, şi influenţele faste sau nefaste asupra prezentului şi trecutului şi viitorului până azi.
Tarotul desluşeşte misterele vieţii, ne arată calea care trebuie urmată , ne avertizează, ne arată calea cea bună.
Deţin cele mai secrete taine ale magiei albe, cele mai ascunse metode de dragoste şi afaceri. Am cele mai sigure leacuri din lume.Talismane apărătoare de rău, leacuri de dragoste , apa vie etc.
Rog seriozitate din partea vizitatorilor şi solicitanţilor. 



REZOLVĂRI ÎN 48 DE ORE 100% CHIAR ŞI DE LA DISTANŢĂ!

Am puterea de a rezolva cazuri aparent imposibile. Deţin puterea magiei albe şi harul de la Dumnezeu înzestrat şi cartea sfântă precum şi cărţile de tarot, lecurile, descântecele, ritualurile lăsate de a 5-a generaţie de-a lungul timpului.
Deţin o putere de a vindeca bolile care nu au leac, depresia, boli de piele, ameţeli, dureri de cap pentru fertilitate,virilitate . Am cele mai puternice plante cunoscute decât de mine, aduc spor şi prosperitate în afaceri, îndepărtez magia neagră, blesteme pe casă acolo unde sunt, scot argintul pe toată viaţa etc.

Vrăjile cu magie neagră sunt acele lucrări magice făcute de mâna unei vrăjitoare. Omul singur nu poate desface vraja făcută la 12 noaptea peste o apă curgătoare prin obiecte ziua sau noaptea, pentru a le trimite farmece şi blesteme.Nu există vrăji fără fapte. Sunt şi obiecte vrăjite cu magie neagră (aveţi grijă ce obiecte primiţi).

De aceea este necesar să apelaţi la mine pentru a analiza situaţia cu care vă confruntaţi şi a stabili timpul de a interveni dacă este oportun sau nu. Aveţi nevoie neapărat de puterile magiei albe,de puterea spiritelor benefice.

Rezolvări:

- Dezlegări de cununii legate

- Dezlegări de argint viu

- Spor în casă

-Reuşită în afaceri

- Dezlegări de bărbaţi legaţi, care au blesteme de anumite persoane şi nu pot avea contact sexual

- Dezlegari pentru cei plecati in strainatate

-Dezlegări pentru dragoste şi fericire

Toate aceste lucruri se pot rezolva daca apelaţi la mine şi puterile mele supranaturale cu credinţa în Dumnezeu.


Contact: 0726. 912 288, 0740. 564 547
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu