marți, 24 iunie 2014

M-a salvat de soţul meu periculos, beţiv şi afemeiat



Ce mult urăsc laşitatea! Sunt profund dezgustată de cel lângă care am trăit mai bine de şase ani. Ce să spun? Au fost multe momente plăcute, altele stupide. Pe unele, le regret.
Dar cel mai mult urăsc faptul că l-am cunoscut pe Dan, un bărbat periculos, beţiv şi afemeiat. Din cauza sa am suferit enorm. În special după ce a intrat într-un anturaj dubios şi asta, cred, ne-a schimbat iremediabil destinul. Mă tem!
Nu era aşa... La început, era un bărbat nemaipomenit, bun, atent şi tandru cu mine, iubăreţ. De când s-a apucat de băutură caracterul lui s-a schimbat total. Este de nerecunoscut, un adevărat monstru. Cu greu l-ar suporta o femeie...
Mereu voi face comparaţii, pentru că aşa trebuie. Există o tonă de diferenţe între el care a fost şi cel din prezent, dragi cititori. Am aflat, pe deasupra că i s-au făcut farmece şi că eu aveam legate cununiile. De ce? Pentru că Dan a vrut neapărat să devin soţia lui, apoi a renunţat. Practic, nu-l mai interesa acest aspect.


Cu toate astea, orice s-ar zice, ţineam la Dan. Nu concepeam ca povestea noastră să se termine banal. Sincer, mi-am propus să-l aduc cu picioarele la realitate, să redevină cât mai repede omul pe care l-am iubit. În plus, doream cu orice preţ să-l scap de farmece, să fiu soţia lui. Era un simplu vis?
Alegerile dificile ne provoacă tensiuni uriaşe. Căutam o cale de salvare pentru noi. Şi unde altundeva decât în harul doamnei Margareta? Credeam serios că numai dânsa ne putea salva de acele farmece nefaste.
Existenţa mea a căpătat brusc un sens după câteva ritualuri pe care le-a făcut. Am ştiut că mă dau pe mâini bune! Nicio secundă nu m-am îndoit. Prin magia sa, vrăjitoarea Margareta a reuşit să ne dezlege de acele farmece periculoase şi-i mulţumim.


                                                  Ioana, Boston, SUA







Contact prezicătoarea Margareta :
0740.415385, 0722.132303, 021.4365009
Vizitaţi şi pagina sa de pe siteul
Vizitaţi şi https://www.facebook.com/vrajitoarea.margareta



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu