vineri, 13 iunie 2014

Mi-a înşelat toate aşteptările şi sunt supărată pe el



Am pierdut șapte ani cu fostul meu iubit şi-mi pare tare rău, credeţi-mă.
M-a înșelat cu toate prietenele mele și este ceva ce nu suport. Nu mai vorbim. M-a mințit și ne-am despărţit.
Mi-a cerut să-i mai dau o șansă, a spus că se va schimba dar nu cred. Nu mai sper în nicio schimbare a lui.
Mulţi zic că ar fi avut farmece făcute. Oare?

                                                              Oana, Bălţi, Moldova


Dragă Oana,
Cineva i-a făcut totuşi farmece, aşa văd în cărţile mele de tarot şi după ce am făcut un ritual pe fotografia pe care mi-ai trimis-o.
Dacă vrei, sună-mă ca să-ţi spun ce trebuie să faci dacă mai vrei totuşi să rămâi cu acest băiat.


                                                                  Vrăjitoarea Izabela





Contact telefoane:  0744.183306, 0760.365999
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu