sâmbătă, 21 iunie 2014

Prietena mea este foarte geloasă



Stimată doamnă prezicătoare Amalia,
Sunt cu prietena mea de 2 ani și am ajuns în situația în care efectiv nu mai știu ce să fac. Nu este niciodată mulțumită de eforturile mele, este foarte geloasă pe mine (deși nu are motive). Sunt absolut disperat. Doresc un sfat de la dvs.

                                                              Nelu, Brașov




Zodia de tarot pe fotografia ta a arătat că ai nevoie de un descântec. Dacă vrei să fii iubit, atunci trebuie să vii la mine să-ți dau una din plantele mele descântate, binefăcătoare, aducătoare de spor în dragoste și iubire.


                                                 Prezicătoarea Amalia





Contact : 0722.799449
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
Vizitaţi şi siteul ei www.prezicatoarea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu