marți, 10 iunie 2014

M-a făcut să nu mai am încredere în nimeni



Am 49 de ani, două fete de 17 și 24 de ani. După ce am divorțat, am întâlnit un alt bărbat (în 1997) pe care îl iubeam enorm. Era opus total fostului meu soț: nu bea, nu fuma, era tandru și vesel. Un bărbat special. Încet, încet, am început să-mi revin și să fac din nou planuri cu viața mea, să sper într-un viitor mai bun.
Dar recent, s-a petrecut ceva cu el și m-a anunțat:
- Nu te mai vreau. Tu nu mai reprezinți o prioritate pentru mine.
A fost dur și neprevăzut, m-a șocat. Adevărul este că m-a luat prin surprindere decizia sa. M-am supărat și am făcut o criză, chiar în fața sa. Dar el a plecat. Vreau să spun că deși îl iubesc, sentimentele mele au început să se transforme din cauza atitudinii sale. Simt o puternică umilință morală. Cred că am pierdut timpul cu acest om. 


Mi-a provocat o depresie nervoasă, de care nu mai pot să scap, deși am fost la doctor. Mi-e rău, nu găsesc forța de a mânca, plâng neîncetat, lucrez prost și nu am randament. Nu mă mai pot concentra. Mi-a dat peste cap viața! Parcă am intrat într-o spirală care mă trage într-o prăpastie adâncă. Este o situație complicată, la care nu m-am gândit nici în visele mele cele mai tulburi.
I-am pus multe întrebări asupra precedentei sale relații de dragoste, pentru a-l înțelege. Am vorbit mult și am crezut că-l înțeleg. Dar am realizat că a fost un om dificil, suspicios și secretos, care m-a lăsat cu buza umflată, cum se spune. Și doream amândoi să ne recăsătorim... Chiar m-a cerut de soție, la un moment dat, însă i-am cerut un timp de gândire.
Și apoi într-o zi, a venit bomba. Am aflat și cine s-a interpus între noi: fosta lui soție. El s-a reîntors la această femeie, care l-a înșelat cu nerușinare cu toți prietenii lui. A iertat-o și mi-a întors spatele. Îl detest, urăsc bărbații.
De fapt, a fost permanent în contact cu această femeie și m-a înșelat fără probleme. Iată povestea mea. Nu știu ce să fac. Îl urăsc mult și cred că nu aș putea să-l iert vreodată. M-a părăsit... Mă simt terminată, din păcate. Singura mea speranță sunt fetele mele. Pentru ele lupt. Sunt pierdută.
Nu mai am încredere în nimeni, din păcate. Această relație ciudată mi-a complicat existența. Sufăr mult. Viața este dificilă.


                                                        Aurora, Lyon, Franţa



Recent, graţie doamnei Irina Ioana, o clrvăzătoare cu har real, am ajuns să cred sincer că viaţa este foarte frumoasă şi că merită să o trăieşti din plin, oricât de grea ţi se pare la un moment dat.



Contact: 0743.434791, 0721.161456
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu