duminică, 1 iunie 2014

Mă simt abandonat



Doamnă Senty,
Vă scriu şi eu, pentru că mă confrunt cu un mare necaz sentimental. Cred că iubita nu mă mai iubeşte. Şi-a făcut un prieten şi mă ignoră. Mă simt abandonat.
Uneori, simt că nu voi mai rezista şi că-mi voi pune capăt zilelor. Este dureros să constat că nu mă mai vrea. O iubesc cu disperare. Vă rog, ce să fac? Nu accept să fie cu altul!


                                                            Cosmin, Haţeg



La deschiderea cărţilor de tarot am văzut că într-adevăr, ea are o relaţie amoroasă cu un bărbat. Problema ta se poate rezolva prin descântecul care trebuie făcut pe tine personal. Sună-mă !

                                                   Tămăduitoarea Senty




Contact :  0040744.25.44.71,  004 721.58.06.40
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu