sâmbătă, 7 iunie 2014

Vrăjitoarea Baba Ekaterina



Baba Ekaterina este o vrăjitoare în vârstă de 80 de ani, care cunoaşte absolut toate tainele magiei albe. Şi asta pentru că a moştenit harul ei special de la bunica şi străbunica sa, vrăjitoare de renume în toată Ţara Românească şi Ardeal.
Este de origine unguroaică şi practică magia albă. Baba Ekaterina are leacuri băbeşti din timpuri de demult şi fiecare licoare a sa are 9 feluri. Cunoaşte toate tainele magiei şi toate cele tinere de la ea au învăţat! Ce face o femeie bătrână nu face una tânără, se ştie!
Baba Ekaterina colaborează cu fiica ei Aurelia şi amândouă fac un cuplu recunoscut care rezolvă practic toată gama de probleme cu care se poate întâlni un om în viaţa sa.
Are cunoştinţe vaste şi mult har, puteri extraordinare şi cu ele poate să vă scape de beţie, să rezolve fetele cărora le-a trecut vremea de căsătorie sau problemele de impotenţă manifestate de bărbaţi.


Dragi cititori, eu,baba Ekaterina am experienţă şi secrete multe. Am cunoştinţe de la bunica şi străbunica mea. În timpul lui Ceauşescu, veneau la mine special la Bucureşti oamenii suferinzi sau cu diferite probleme, cu avoinul, tocmai din America şi i-am rezolvat, unul nu a plecat din casa mea nefericit.
Pe timpuri lumea nu se vindeca la spitale, ci apela la leacurile noastre. Tradiţia s-a păstrat şiexperienţa şi cu viziunea mea puternică am salvat multă lume.
Cei cărora nu vă merge bine şi vă simţiţi la pământ cu toate, vă ajut să păşiţi pe cale iubirii şi fericirii de care aveţi mare nevoie.
Baba Ekaterina vă ajută mereu, dargi cititori, aşa să ştiţi. Sufletul meu mare vă stă la dispoziţie oricând cu sfaturi şi experienţa vastă pe care o posed de atâţi ani.


Contact: 0720.920862
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu