vineri, 20 iunie 2014

Coșmar de “lux”



La începutul concediului din anul trecut soția mea s-a dus într-o seară în compania unei prietene și la sfârșitul acestei seri a cunoscut un bărbat foarte tandru care a condus-o cu mașina.
Am să revin la cuplul nostru, pentru a înțelege ceea ce va urma. Ne înțelegem bine și în armonie, chiar dacă uneori ne mai certăm puțin, în principal din cauza copiilor noștri. Există însă momente în viața noastră care mă neliniștesc profund. De la începutul relației noastre soția mea a fost pasivă și rezervată în privința vieții intime... După câte îmi amintesc, nu am putut niciodată să-i ofer plăcere (și nu am să înțeleg asta).
Din această cauză, cred, ea mă respinge sistematic, găsind tot felul de pretexte și în cele din urmă a ajuns să-mi spună că o hărțuiesc. Este foarte penibil, credeți-mă. Soția mea m-a bulversat și are impresia că tot ce fac este negativ. Trăiesc un adevărat coșmar. Este clar că ar avea multe să-mi spună, o văd gata de “asalt”, apoi, ca la un semnal interior se reține (habar n-am de ce).
Sincer, aș prefera să purtăm un dialog deschis și lămuritor, cum se întâmplă între niște oameni normali. Stau și mă gândesc: oare mă urăște atât de mult? De ce? Ar trebui să-mi spună, numai așa s-ar putea rezolva situația.
Amândoi suntem educați și din această cauză, nu reușim să cădem de acord, la un numitor comun. Din păcate. Vera, soția mea, este o femeie inteligentă, dificilă și tăcută, introvertită. O enigmă. O înțeleg din ce în ce mai puțin.
În luna august 2006, prin hazard am dat peste mai multe sms-uri de pe telefonul său mobil, toate trimise de la același număr. L-am notat din curiozitate. Ceva mă rodea pe suflet, vă dați seama. Am bănuit, normal, că aceste sms-uri aveau ceva în legătură cu un bărbat, pentru că am citit fraze incendiare, declarații fără perdea, chestii din astea care m-au afectat imediat. Aproape că-mi venea să plâng de ciudă.
Mi s-a părut însă incredibil ca Vera să aibă o aventură. Atunci, am început să fac un fel de anchetă pe cont propriu. I-am controlat mail-urile și am regăsit același personaj și o cavalcadă de declarații (unele pur și simplu obscene), care m-au pus serios pe gânduri. Da, am intrat iute în panică. Mă încerca o neliniște profundă. Mă înșela oare cu nerușinare soția mea dragă? Cu cine? De ce?
Soția mea s-a îndrăgostit nebunește de cunoștința prietenei sale. Începuse să contacteze vrăjitoare... Dorea să știe dacă va avea sau nu un copil cu amantul său! Se temea de reacția mea?! Eram complet răvășit. Acele mesaje ale necunoscutului m-au pus în încurcătură.
Simțeam că Vera era gata să plece după el și am trăit momente total înspăimântătoare, vă rog să mă credeți. O uram, o iubeam, încercam să o înțeleg și să-i mai dau un credit. Dar nu puteam să mă calmez, să fac față acestei situații. M-am izolat și am analizat situația cuplului și a familiei, pașii pe care trebuia să-i facem împreună (eventual).
În cele din urmă m-am calmat și m-am decis de a nu face nimic... Însă situația nu părea să evolueze pozitiv. M-am distanțat de soția mea și aproape că m-am resemnat cu ideea că o voi pierde. Și copiii? Aici era marea problemă. Mă rog, am sperat că acest coșmar va lua în cele din urmă sfârșit, cine știe...
Am incitat-o pe soția mea de mai multe ori cu cuvinte ca ea să înțeleagă că eu știam că mă trăda și că urmăream să discutăm deschis între noi. O incitam! Dar a fost inutil căci ea nu mă asculta... parcă plutea. Era cu capul în nori și pregătită de a ne părăsi.
Ah, mâhnirea mea era reală, fără margini. O uram! Blestemam acea prietenă care i l-a adus în cale pe bărbatul care îi sucise brutal mințile. Cine era? De ce a vrut răul familiei mele? Trebuie să vă spun că prietena era tocmai șefa sa. O femeie fără scrupule, rea și coruptă, care o hărțuia (n-am știut) pe soția mea și i-a propus un joc murdar.
Cine era el? Fratele șefei Verei. Pusese ochii demult pe soția mea și o dorea neapărat, cu orice risc. Ca și șefa ei, de altfel. Cum Vera este o femeie slabă de înger, le-a cedat fără probleme... Mi-am zis că nu putea fi posibil. Am trăit un coșmar de “lux”. Inutil să vă spun că îi urăsc din tot suflet pe acești oameni diabolici, care aproape m-au distrus.
Pentru a-mi salva căsnicia, am fost de acord să accept ca Vera să plece în două weekenduri cu el la munte. Soția mea mi-a spus că amantul său este un fost coleg de liceu, foarte bolnav, pe care s-a dus să-l viziteze cu șefa sa. Am înghițit minciuna sa, ce era să fac?
Am făcut totul pentru a ascunde situația de copiii mei și de familie, pentru că îmi este rușine (locuim în aceeași casă cu sora ei). În plus, mama ei vine din două în două zile pentru a mânca cu noi (vă dați seama ce eforturi uriașe am făcut pentru a mă calma și a ascunde situația tensionată din cuplul nostru).
Sunt un bărbat deprimat, ajuns la capătul nervilor. Simt că dacă nu se va rezolva într-un fel situația aceasta, voi recurge la un gest absolut necugetat, limită. Am plâns mult. Adevărul este că și soția mea trece prin stări identice cu ale mele. Dar este zgârcită la vorbă și mă privește fix, fără a-mi spune ceva anume (ceea ce provoacă o și mai mare prăpastie între noi).
Presupun că și ea este neliniștită din cauza situației în care am ajuns, grație șefei sale. Acel bărbat o hărțuiește constant cu telefoane (și când nu o face el, este sora acestuia). Apoi, ca la o comandă, Vera pleacă de acasă pentru a se întâlni cu el. Nu vrea, însă nu are puterea și decența de a-l refuza, din teamă.
Mă gândesc cu groază la un eventual divorț. Nu mă simt pregătit pentru el (și nici nu vreau). Îmi iubesc mult soția și nu vreau să-mi distrug familia de dragul unui amant nenorocit fără milă, care i-a fost băgat pe gât, cu forța, Verei. Ea nu găsește însă puterea de a-mi spune exact prin ce trece. Aș vrea să regăsim echilibrul dinainte de a se întâmpla această poveste, pentru a putea continua în mod normal căsnicia noastră.
Este dureros că s-a ajuns aici, prin cedarea sa și prin faptul că nu a avut curaj să punem totul pe tapet și să discutăm deschis despre problemele cu care ne confruntăm. M-am gândit să renunț la soția mea și să-mi caut și eu o amantă, dacă tot este la modă. Dar necazul cel mare este că o iubesc mult pe Vera și o văd de nenumărate ori cum suferă și trăiește drama (de care eu nu sunt străin). Nu știu însă dacă ea s-a implicat emoțional. Dacă da, atunci totul este pierdut.
Sunt disperat și teribil de afectat de jocul murdar practicat de șefa Verei, în complicitate cu fratele său. Nu pot să-mi hrănesc viața cu infidelitatea. Ar trebui să o iert, să declanșez o discuție sinceră și să punem la punct totul, pentru că vreau să rămân cu ea. Îmi este greu... Poate pentru că sunt și eu om și am, nu-i așa, orgoliul meu. Nu este unul nemăsurat, însă există, din păcate.
Cu toate astea, nu agreez soluția divorțului. Adevărul este că sunt un familist convins, un om onest și cu principii, care nu suportă minciuna. Ieri, de pildă, Vera a găsit o nouă minciună, cusută cu ață albă, pentru a se întâlni cu amantul său (el a sunat-o de mai multe ori). Este o tortură psihologică permanentă, care îmi tulbură profund existența. Și asta de ani buni. Nu mai suport!
Cum să mai am încredere în ea cu un asemenea comportament straniu? Aș putea foarte bine să spun că soția mea aleargă după sex. Aș fi departe de adevăr? Nu știu nici măcar asta. Vedeți așadar că plutesc între zeci de incertitudini. Înțeleg din ce în ce mai puțin ceea ce se întâmplă.
Vera are aventura sa cu acest bărbat și cred că a deprins, între timp, gustul pentru a seduce. De asta mă tem cel mai tare! Să nu-i placă să fie infidelă pentru că, în acest caz, s-a pierdut orice șansă de a o salva, nu credeți? Din păcate, îmi iubesc enorm soția și nu știu ce ar mai trebui să fac pentru a o readuce pe calea cea bună. Nu vreau să ne distrugem familia, repet. În ultimă instanță, m-am gândit să-i caut pe cei doi complici și să mă cert cu ei, apoi să-i schimb locul de muncă Verei. Sunt neliniștit profund și aștept o soluție salvatoare pentru noi.



                                                   Petre, San Francisco



Am apelat şi eu la doamna vrăjitoare Varşovia ca să aflu dacă cineva ne-a făcut rău prin vrăji şi cum pot scăpa de problema asta. Sunt mulţumit pentru că am văzut rezultate reale. O recomand pentru talentul ei şi pe mine unul, m-a ajutat enorm.




Contact :  0745695898
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu