sâmbătă, 21 iunie 2014

Amantul meu este un puști



Sunt mereu în căutare de bărbați. Este bine sau rău, cine știe? Aș vrea să mă schimb însă nu pot. Ador la nebunie bărbații (deși sunt căsătorită) și aventurile de-o zi și uite că nu mă mai satur.
Am avut un amant pentru o scurtă perioadă. Trebuie să știți că nu am vrut să-mi înșel niciodată soțul pe față (care este cu 20 de ani mai în vârstă decât mine). Dar lucrurile au ajuns aici... O clipă, în principal când a aflat, am crezut că totul s-a terminat între noi. Numai că renunțam la el, la o adică, pentru că acel bărbat mă atrăgea irezistibil. Era tot ce-mi doream în acel moment!
Din fericire, soțul meu m-a iertat și chiar m-a încurajat să-mi trăiesc viața cât pot de mult, să nu am complexe din cauza unui mariaj de convenineță. Inițial, m-a șocat. Era însă perfect sincer și în mod curios, i-am dat dreptate. De ce nu? Dacă el era de acord, am înțeles calea infidelității și nu îmi părea rău. Iertarea sa mi-a deschis calea spre plăceri nebănuite.


Îl vedeam nefericit (din cauza mea, firește) însă nu doream să-l ajut și nici să-l umilesc. Cu el, simțeam că nu am vreun viitor. Aveam acută nevoie de tandrețe, de afecțiune și uite așa, grație lui, am căzut în brațele acelui bărbat. Dar n-a durat decât două zile. M-a abandonat ca pe o cârpă, după ce și-a făcut poftele cu mine. Și culmea este că nu m-a deranjat! Mă așteptam la asta...
Imediat, am plâns pe umărul soțului meu și el m-a iertat și m-a încurajat să caut alt bărbat. Eram confuză din cauza sa și decisă de a-i da ascultare. Norocul mi-a surâs a doua zi când am fost agățată de un puști din bloc. M-a luat efectiv prin surprindere și i-am cedat. Starea mea de slăbiciune era ca o mană cerească pentru el. I-a plăcut enorm părul meu blond, eleganța mea, dessourile și hainele scumpe... Era în extaz. De fapt, mă urmărea de ceva vreme.
Într-un cuvânt, l-am orbit (și tare mă bucur). Acest puști a devenit amantul meu. Nu vreau să vă dezvălui detalii despre el însă pot să vă spun că dacă mi-ar cere aș fi capabilă să divorțez și mâine de soțul meu. În starea aceasta m-a adus!
Ne vedem zilnic și vine acasă la noi. Intru cu el în dormitor și ne distrăm, în timp ce soțul meu are grijă de gospodărie fără să se sinchisească practic de noi. Este o situație relativ ciudată, cu care m-am obișnuit și eu destul de greu. A devenit un obișnuit al casei și nu mă duc în locuri aiurea, pentru a mă feri de soțul meu. Din moment ce el a acceptat totul de la început...
Nici n-aș putea spune că-l înșel. Nu știu cum ar trebui să spun... Am nevoie disperată de amantul meu și nu mă pot lipsi nici de soțul meu. Trăiesc o experiență stranie, pot spune, pe alocuri dură.


                                                           Amanda, Berna


Am apelat şi eu la clarvăzătoarea Corina Medeea, pe care am selectat-o cu mare grijă din noianul de vrăjitoare care se găsesc pe internet şi recunosc că nu mi-a înşelat aşteptările.
Datorită ei, viaţa mea amoroasă a căpătat de curând un sens şi sunt fericită. Mă ajută cu orice fel de problemă îi cer, ca şi cum ar fi un înger pentru mine. Mersi mult!


TĂMĂDUITOAREA SUFLETELOR CORINA MEDEEA 
CONTACT Tel.: 0726.520866, 0749.306824
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu