luni, 23 iunie 2014

Nu am noroc cu femeile



Asta-i, de patru ani sunt singur, după o căsătorie ratată.
Copilul meu a fost făcut din dragoste și mi-a plăcut foarte mult, mai ales că am făcut multe sacrificii pentru el.
Mă tem că mă simt epuizat să încep o nouă relaţie amoroasă cu o femeie. Şi multe m-au refuzat constant, nu ştiu de ce.
Părinții mei sunt divorțați ... Există o mulțime de cupluri care divorțează sau cărora le merge prost în jurul meu. Este aceasta cauza?
M-am luptat pentru a face totul bine, am fost onest cu fosta mea soţie şi am vrut să dau un sens lucrurilor.
Acum, sunt cu adevărat debusolat şi nu ştiu ce să mai cred. Poate că cineva mi-a făcut totuşi farmece? Vă mulțumesc pentru ajutor.


                                                              Carlo, Roma 


Văzând cărţile de tarot pe care le-am deschis pe fotografia ta, am înţeles repede că cineva din familia ta a vrut să ai ghinion în căsnicie şi mai ales cu femeile. Dar nu dispera, putem să alungăm aceste vrăji puternice care te înconjoară de ceva vreme.
Vino la cabinetul meu pentru o şedinţă.

                    Tămăduitoarea  şi prezicătoarea Aurelia





Contact: 0722.778893, 0744.123509,
                 0769.360953, 021.6683410
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu