duminică, 8 iunie 2014

Este înnebunit după o femeie care i-a făcut farmece



Stimată doamnă Ecaterina,
Vă scriu pentru prima oară. Sunt grav bolnavă, într-o mare stare de depresie. Şi asta datorită prietenului meu, cu care trăiesc de 5 ani. Ne înţelegem greu, este un bărbat dificil, egoist şi rău. Chiar sălbatic! Mă bate şi se poartă foarte urât cu mine. Nu avem copii.
Este înnebunit după o femeie care sunt ferm convinsă că i-a făcut farmece, pentru că nu mai reuşesc cu niciun chip să-l iau de lângă ea. M-a adus la disperare, vă spun sincer.
 Ce să fac? Ajutaţi-mă, vă implor, doamnă Ecaterina, căci ştiu că puteţi.

                                                       Cosmina, Viena



La deschiderea cărţilor de tarot în zodia vieţii s-a arătat că el este subjugat de acea femeie datorită farmecelor foarte puternice pe care i le-a făcut. Dar nu dispera, am soluţii eficiente pentru a-l scoate din impas. Sună-mă. Trebuie să vii personal la mine.


                                         Clarvăzătoarea Ecaterina





Contact: 0755.512041,  0743.831809
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu