luni, 16 iunie 2014

Am probleme delicate în cuplu



Sunt cu într-o relație cu Dan de peste un an. Prietenul meu este posesiv şi am avut mai multe dispute, pentru că el nu a putut suporta să mă vadă cu prietenii mei de sex masculin.
Ne-am despărţit timp de o lună la începutul acestui an. Am 31 de ani şi locuiesc departe de familia mea, singură. Dar sunt înconjurată de prietenii mei. Sunt o fată destul de liniștită, căreia îi place să petreacă mult timp în compania lor.
Am găsit recent o casă unde aş vrea să mă mut cu el, dar acum trecem printr-o criză declanşată de gelozia lui excesivă. Pune totul la îndoială, spunând că mă urăşte de multe ori și că nu știe dacă suntem meniți să fim împreună (pentru că m-am dus cu prietenii mei de două ori pe săptămână în cluburi şi nu am stat cu el, după cum dorea).
Cuvintele lui sunt atât de violente încât nu putem să ducem o  discuție până la capăt fără a nu ne certa!


 Am aceste probleme delicate şi nu ştiu exact ce-mi rezervă viitorul. Va fi el sau altcineva?
Nu am nimic să-mi reproşez. Dan nu vrea să fie posesiv, zice mereu dar nu se poate controla. Vrea o slujbă adevărată pentru el şi bine plătită.
Prietenii mei recunosc că el este un om furios şi foarte dificil, care nu știe deloc ce vrea. Spun că el trebuie să se oprească cu acuzele şi cu gelozia asta ciudată, dar şi că nu face nimic ca să se schimbe.
Am pierdut, cred că nu mai am sentimente pentru el, iar comportamentul lui Dan m-a adus efectiv la disperare. Mă simpt complet pierdută şi pun relaţia noastră la îndoială.
Ajutați-mă, vă rog. Parcă totuşi vreau să rămân cu Dan.

                                                                    Beatrice, Berna

Dragă Beatrice,
Am văut clar în cărţile mele de tarot că el are farmece făcut şi asta îl împiedică să fie raţional în relaţia cu tine.
Sună-mă pentru detalii şi ca să rezolvăm problema ta.

                                                           Clarvăzătoarea Klara


Contact : 0755.270381, 0767.101640
Vizitaţi şi pagina sa de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu