duminică, 22 iunie 2014

Celebra clarvăzătoare Mara



Celebra clarvăzătoare Mara are cele mai multe cazuri rezolvate în magia albă. Lucrează cu preoţi, având credinţă în Dumnezeu.

Clarvăzătoarea Mara, de origine unguroaică, provine dintr-un neam renumit de vrăjitoare. Deschide cărţile de tarot de luni până vineri.
Această vrăjitoare experimentată ştie să dezlege 99 de vrăji!
Într-o zi de primăvară a anului 2005, doamna Mara a fost chemată la biserică de către preotul Gheorghe ca să îndepărteze împreună cu dânsul feţele Diavolului, ştiute şi neştiute de mulţi oameni care se aflau atunci în casa Domnului, lucrând în biserică.
Doamna Mara a fost surprinsă deodată de ţipetele unei tinere de 27 de ani, posedată de Diavol. Ea striga: “Diavolul mă ucide! Salvează-mă, alungă-l din mine, căci îl simt în mine şi voi muri!”
Slăbită de puteri, ea spunea părinţilor care o ţineau: “Lasă-mă, mamă, că ea este salvarea mea!”


Doamna Mara i-a pus atunci mâna pe cap şi a spus: “Daţi-i drumul, lăsaţi-o!”
“Dar face urât, doamnă”, i s-a răspuns.
“Lăsaţi-o”, a răspuns doamna Mara. “Îndepărtaţi-o din faţa altarului, ca să pot transforma magia neagră în magie albă.”
Doamna Mara venise de acasă cu lucrurile ei sfinte, cu două icoane de sute de ani, cu o cruce descântată la 99 de biserici, în 33 de ţări, lăsată la Mormântul Sfânt, în Ierusalim, timp de 9 vineri. Crucea este moştenită de la bunica ei, care a murit la 102 ani, lăsându-i moştenire şi harul de a îndepărta Diavolul din sufletele oamenilor.
Preotul şi prezicătoarea Mara au început un ritual cu 33 de lumânări, 33 boabe de tămâie, cu aghiasmă şi cu busuioc sfinţit. Fata s-a zbătut şi a spus: “Tămâia mă ucide, lumânările mă ard, aghiasma mă îneacă. Lasă-mă în pace, pleacă!”
În acest timp, doamna Mara a făcut ritualul exorcizării. Timp de o oră, fata a avut un somn profund în Casa Domnului, iar lumea multă care se afla acolo a vegheat-o. Cei doi reporteri, Cristi Ghiţă şi colega lui, Valentina Nicolae, au rămas uimiţi de cele văzute, şi anume de faptul că există Diavol şi că se pot face minuni.
Această vrăjitoare a demonstrat că poate vindeca şi îndepărta orice vrajă prin magia albă şi prin credinţa în Dumnezeu.
Doamna Mara a declarat: “Fetei i s-au făcut vrăji de magie neagră de către un prieten vechi de cununii legate, dar vrăjile, fiind foarte vechi, s-au agravat! Eu rezolv cazurile de cununii legate, argint viu, impotenţă, epilepsie, stres, blestem pe casă, alcoolism, femei blestemate să nu aibă copii, boli pe care medicii nu le pot depista sau trata, aduc prosperitate în afaceri.”
Reporterul: “Dacă oamenii sunt plecaţi din ţară, cum îi puteţi ajuta?”
Doamna Mara: “Prin numele de botez şi data de naştere, întind cărţile de tarot şi le spun telefonic necazul sau bucuria. Pot rezolva cazurile şi prin corespondenţă. “


Contact: 0721.792590, 0762.854098, 0754.821555
 Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu