joi, 5 iunie 2014

Prietenul meu nu mă mai iubeşte




Stimată tămăduitoare Irina,
Prietenul meu nu mă mai iubeşte. S-a încurcat de ceva vreme cu o vecină şi stă mai tot timpul la ea, pe mine m-a uitat. Plâng enorm şi mă simt abandonată.
Am nevoie de atenţia lui, de mai multă tandreţe şi de cuvinte calde şi sincere. Dar el, parcă este vrăjit.
Oare, chiar este? Această femeie i-a făcut ceva, de el nu mai stă de vorbă cu mine? Nu ştiu ce să cred. Vă implor, solicit un sfat.

                                                                   Corina, Berlin



În zodia vieţii s-a arătat că soarta ta nu este alături de acest băiat neserios şi afemeiat. Nu-l regreta pentru că n-ai de ce. Dar el are făcute vrăji puternice şi nu ştiu dacă ai vrea să le desfac. Dacă crezi însă că merită, sună-mă.

                                                             Tămăduitoarea Irina
 


Contact Irina: 00393248061817
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu