joi, 12 iunie 2014

Mă respinge şi nu ştiu ce se întâmplă



Dragă vrăjitoare Venus,
Aș vrea opinia ta asupra a ceea ce se întâmplă cu prietenul meu, căci nu nu mai înțeleg nimic.
Avem 20 ani și de două săptămâni suntem împreună. Ne-am întâlnit pe Facebook și am glumit mult, iar după examene ne-am văzut.
De fiecare dată când m-am întâlnit cu el, dar nu am dormit împreună, ne-am "descoperit", numai că acum am prea multe întrebări și el nu vrea să se mute la mine. Simt că nu este atras total de mine, din păcate.
De sâmbătă: niciun semn, și îi trimit mereu mesaje. M-am săturat, mereu face el prima mutare! Ştia că am fost la o petrecere şi nu m-a căutat. Nu-mi răspunde ...
Ah, sunt atât de pierdută, pentru că nu mai înțeleg nimic.
Mă întreb de ce reacționează așa? Mă iubeşte sau nu? Are farmece făcute?
S-a îndepărtat brusc de mine .. De ce acum nu-mi răspunde? De ce?

                                                            Luisa, Barcelona


Dragă Luisa,
Are pe alta, aşa văd în cărţile mele de tarot şi această fată i-a făcut farmece. Dar pot să-l scap, desigur. Sună-mă, ca să stabilim o şedinţă!

                                                            Vrăjitoarea Venus




Telefoane: 0744.218933, 0764.106694
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu