joi, 12 iunie 2014

După petrecere am fost vrăjită



Sunt de 10 ani cu soţul meu.
Am trecut prin multe şi pot să afirm că greutăţile ne-au unit. Ţin la el, deşi în ultima perioadă l-am cam neglijat. Şi am să vă explic şi de ce, dragi prieteni.
M-am îndrăgostit de un coleg şi foarte repede am devenit prieteni. Este căsătorit de 7 ani şi mi-a împuiat capul cu părţile negative ale soţiei sale, pe care a început să o urască. Mă întreb însă dacă ea nu are cumva dreptate. Mă rog, este un subiect delicat.
Cert este că acest bărbat îmi cere expres să renunţ la căsnicia mea şi să rămân cu el, să formăm un cuplu. M-a cerut de soţie şi, într-un fel, am acceptat (dar nu am spus <da>).
Recent, la o petrecere cu prietenii a venit şi el cu soţia sa (o femeie dulcică foc, mi-a plăcut mult). El m-a îmbrăţişat fără jenă, nu se sfia de reacţiile celorlalţi. A doua zi mi-a cerut din nou să divorţez şi mi-a spus că soţia lui m-a remarcat (i-a plăcut de mine). Apoi, am trecut printr-o perioadă nefastă, plină de probleme.


Cred că am fost vrăjită de această femeie, care probabil că a înţeles cine sunt de fapt. Am vrăji făcute sau nu?

                                                             Teodora, Cluj


Dragă Teodora,
Am deschis cărţile de tarot pentru tine şi am văzut că ai farmece puternice făcute, pe care însă le pot alunga. Sună-mă şi vino la Buftea să-ţi fac câteva ritualuri magice de noapte.


                                    Tămăduitoarea Denisa Antonia




Contact: 0768.155210, 0754.555594.
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu