sâmbătă, 21 iunie 2014

M-am îndrăgostit la prima vedere



Doamnă Elena Yagmur,
Vă voi explica puțin problema mea. M-am îndrăgostit la prima vedere nebunește, de un coleg de facultate din alt an. Știu că este și el îndrăgostit de mine, nu am nicio îndoială însă nu reușim să comunicăm. De aceea, amândoi suferim cumplit. Nu știu ce să fac pentru a fi împreună cu acest băiat, căci nu vreau să-l pierd. Vă rog, ajutați-mă.

                                                            Luisa, Dublin


La deschiderea cărților de tarot pe fotografia ta și a lui s-a arătat că nu aveți vrăji sau farmece făcute, chiar dacă acum nu sunteți împreună. Dar nu dispera, îți vei găsi fericirea. Dacă vrei, sună-mă pentru mai multe detalii.


                                       Vrăjitoarea Elena Yagmur





Contact : 0762.547866, 0722.12070, 0743.434791
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu