sâmbătă, 7 iunie 2014

Jumătatea mea m-a părăsit



Doamnă Lucia,
Erorile umane există, din păcate. Sunt un bărbat confuz şi profund debusolat. Trec prin momente neplăcute, căci îmi lipseşte cealaltă jumătate a inimii, de la o vreme.
A dispărut, m-a părăsit... pentru un bărbat care a amăgit-o şi acum, mă simt pustiit. Plânge inima în mine şi o caut pretutindeni. Îmi lipseşte teribil.
Sunt absolut convins însă că i s-au făcut farmece, alminteri nu m-ar fi putut ea părăsi în veci. Ce să fac? Ajutaţi-mă, vă rog mult.

                                                        Traian, Verona, Italia



Într-adevăr, citind cărţile de tarot, mi s-a arătat că soţiei dvs. i s-au făcut farmece care o ţin puternic legată de acea persoană. Aveţi o şansă numai dacă mă sunaţi şi veniţi personal la mine.

                                                         Tămăduitoarea Lucia




Contact:      0764.150442, 0749.131182
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu