miercuri, 11 iunie 2014

Sunt cu adevărat distrusă, din cauza soţului meu



Doamnă dragă,
Sunt cu adevărat distrusă, din cauza soţului meu. Mă confrunt tot mai des cu un sentiment de neputinţă şi nu găsesc soluţii pentru a-l scoate din criză. Este beţiv! Dar unul parcă fără leac... Insuportabil.
A devenit dur, rău, arţăgos şi mă bate neîncetat, mă critică şi nimic nu-i mai convine la mine. Este grav. Nu face niciun fel de efort pentru a mă înţelege şi a se adapta, este bizar.
Mă umileşte enorm şi-mi vine să-mi pun capăt zilelor, uneori. Nu ştiu cum să procedez pentru a-l scăpa de alcool. Băutura îi face tare rău. Vă rog, ajutaţi-mă!

                                                               Cerasela, Lyon





Pentru a-l scăpa de alcool, sună-mă şi-ţi voi spune de ce am nevoie să-mi aduci atunci când vei veni la cabinetul meu. Am rezolvat multe persoane de viciul alcoolului.


                                                          Vrăjitoarea Lorena



Contact: 0769. 328277
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu