sâmbătă, 14 iunie 2014

Mă răneşte mereu cu fuga lui după alte fuste



Chiar am nevoie să vorbesc cu dvs., dar eu nu aveam curaj.
Sunt de 4 ani cu prietenul me. Dar nu știu dacă ar trebui să continuăm sau nu ...
Aceasta este prima mea "dragoste adevărată", iar când mă imaginez fără el mă simt un pic pierdută, nu pot nega că îl iubesc enorm.
M-am forța să-l uit însă chiar nu pot. Sunt distrusă, nu știu dacă e normal să mă îndoiesc atât de mult de el şi să pună la îndoială totul. Mi-e teamă să-i spun, pentru că este un băiat foarte sensibil și nu vreau să-l rănesc.
Îmi dau seama că, atunci când el nu este, el nu mi-e dor mai mult decât că în timp ce înainte era exact opusul.
Relaţia noastră a avut suișuri și coborâșuri, dar fiecare argument pe care-l face referitor la schimbarea lui mă bulversează cu adevărat. Uneori, mă uit cu invidie la unele cupluri.
Oricum, eu nu mai știu ce să facă sau ce să cred și mi-ar fi frică să renunţ definitiv la el pentru a nu regreta mai târziu ...
Ce este de făcut? I s-au făcut oare farmece de mă răneşte mereu şi fuge după alte fete?

                                                          Raluca, Dublin


Dragă Raluca,
Am văzut că prietenul tău are farmece făcute ca să te lase şi să stea cu o fată din anturajul tău, probabil o prietenă de a ta, pentru că o cunoşti cu siguranţă.
Vino la mine cu fotogarfia lui ca să te apropii din nou de acest băiat la care ţii enorm.


                                                   Tămăduitoarea Denisa Antonia




Contact: 0768.155210, 0754.555594
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu