duminică, 29 iunie 2014

De ce nu mai merge căsnicia noastră ?



Stimată doamnă Lucia,
Vă scriu şi vă cer ajutorul. Sunt distrusă. Ieri, am provocat o mare discuţie cu soţul meu, pentru a înţelege exact motivele supărării sale şi de ce nu mai merge căsnicia noastră. Totul scârţâie!
Bea iresponsabil, fuge des de acasă (unde nu ştiu), se comportă foarte ciudat. Situaţia actuală mă deprimă enorm.
Ce s-a întâmplat cu acest om? Şi de ce? Este el jumătatea mea sau nu? Când se vor rezolva toate problemele mele?

                                                         Corina, Berlin


La deschiderea cărţilor de tarot am constatat că o femeie i-a făcut farmece puternice. Nu trebuie să-l judeci prea aspru. Sună-mă pentru a programa o întâlnire la unul din cabinetele mele.

                                               Tămăduitoarea Lucia




Contact : 0764.150442, 0749.131182
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu