vineri, 13 iunie 2014

O relaţie de 5 ani redusă la zero în 24 de ore



O săptămână de coşmar pentru mine datorată  singurei femei pe care o iubesc. Ea are tendința de a flirta și se simte mândră de atitudinea aceasta dureroasă pentru mine, recunosc.

Așa că nu este mustrată de conştinţă. M-a enervat total şi acum vreau să-mi salvez căsnicia. Încerc să-i stopez  jocul periculos la culme pentru că este distrugător şi ne duce la nebunie.

Mă minte cu neruşinare în faţă! Ah, da, înseamnă foarte mult pentru mine şi mă enervează şi înşală cu toţi. Realizez că are nevoie de libertate (am lăsat-o să meargă singură prin cluburi cu prietenii săi din timp în timp și pentru că am de lucru la sfârșit de săptămână, poate face tot ce vrea), căci nu doresc să se simtă în închisoare. Vreau ca ea să se bucure de a fi împreună şi de viaţa sa!

Nu cerșesc milă și vom încerca să avem un copil. Oare are făcute farmece şi are pe altul? Acum, suntem despărţiţi...


                                                                    Sebi, Paris


Din păcate, ea are farmece şi te înşală cu un bărbat pe care l-a cunoscut de curând, probabil în cluburi.
Dacă vrei să rămâneţi împreună, atunci sună-mă!


                                                    Vrăjitoarea Varşovia




Contact :  0745695898
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu