marți, 24 iunie 2014

Trăiesc un adevărat coşmar în familie datorită soţului meu



Doamnă Corina Medeea,
De 5 ani, trăiesc un adevărat coşmar în familie datorită soţului meu. Are mereu crize, nu mă înţelege şi se comportă ca un sălbatic. Plâng mult. Îi este teamă de viitor, de mine şi de aceea se comportă ciudat. Mă bate. Mai şi bea.
Cum să fiu lăsată în pace? Ce să fac? Are cumva vrăji făcute, pentru că nu a fost mereu aşa. Nu câştigă mult însă nu aduce banii în casă. Cu cine îi cheltuie?


                                                 Elena, Rep. Moldova



În cărţi s-a arătat că soţul tău are farmece făcute şi că are o iubită. Cu ea cheltuie banii. Dacă vrei să ai linişte, sună-mă.


                                  Clarvăzătoarea Corina Medeea




TĂMĂDUITOAREA SUFLETELOR CORINA MEDEEA 
CONTACT Tel.: 0726.520866, 0749.306824
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu