marți, 17 iunie 2014

M-a părăsit dar mă sună în continuare



Doamnă Victoria,
Vă scriu și eu pentru prima oară și mă simt emoționată, realizați de ce. Soțul meu m-a părăsit în urmă cu trei luni. Mi-a spus că mă iubește dar că ceva s-a sfărâmat.
N-am înțeles exact ce a vrut să-mi spună. Sentimentele lui au scăzut dramatic în fața exigențelor mele. Cel puțin așa m-a lăsat să înțeleg. Adevărul este că ne-am certat mult și ne-am adus acuze cu carul.
Îl iubesc, știe că sufăr să-l văd îndepărtându-se de mine și suferă mult la rândul său, văd foarte bine. Este singur (cel puțin așa pare și sper).
Deși vrea să nu ne mai vedem, continuă să mă caute la telefon zi de zi, parcă este obsedat, a înnebunit și nu-l mai pricep. Are cumva farmece făcute? Îmi spune că mă iubește și că nu mă poate părăsi... dar stă departe de mine. Nu-i absurd? Ce să fac? Nu cred că știu să ies din această situație complexă fără ajutorul dvs. Luminați-mă puțin. Trebuie să-i acord timp?


                                                             Coryna, Salzburg, Austria



Unii bărbați sunt imprevizibili, dar alții cad pradă farmecelor, cum este și cazul lui. Așa am observat în cărțile mele.
Te rog, să mă suni pentru a putea discuta ce nu-ți pot spune public.


                                                                       Vrăjitoarea Victoria





Contact vrăjitoarea Victoria :
0732.845.250,  0761.971.415,  021.436.30.85
Vizitaţi şi pagina sa de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu