sâmbătă, 31 mai 2014

M-a părăsit şi s-a mutat la altă femeie



Doamnă Roxana,
Am reflectat îndelung dacă să vă scriu sau nu. Am un necaz şi cred sincer că mă puteţi ajuta. Am văzut că ajutaţi multă lume şi sper să o puteţi face şi cu mine. Recent, iubitul meu mi-a propus ceva stupid: să trăim în trei.
Am rămas mască. Mi-a declarat că are o prietenă, că o iubeşte însă că nici nu se gândeşte de a se despărţi vreodată de mine. L-am ascultat şi evident, i-am respins propunerea, care mi s-a părut indecentă. Drept urmare, a doua zi, el m-a părăsit şi s-a mutat la acea femeie.
Cred din toată inima că i-a făcut vrăji, altfel nu ştiu să-mi explic comportamentul său ilogic, mai ales că până atunci nu a dat semne de neseriozitate în faţa mea.
Ce să fac? Sfătuiţi-mă, vă rog. Mă bazez mult pe decizia dvs. pentru că doresc să rămân totuşi cu el.

                                                           Eleonora, Barcelona



În cărţile mele s-a arătat că el are vrăji puternice făcute şi că acestea nu se pot dezlega decât dacă voi executa ritualuri specifice de seară. Sună-mă!

                                                       Clarvăzătoarea Roxana





Contact: 0744.400177, 0737.570959
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu