duminică, 4 mai 2014

Prin hazard, am aflat că are o amantă



Dragă doamnă Vanessaa,
Sunt o femeie căsătorită de 2 ani cu un bărbat afectuos. Viaţa mea de cuplu este foarte bună, soţul meu este foarte atent cu mine, îmi repetă neîncetat că mă iubeşte. Dar există o umbră în toate astea, de un an. Prin hazard, am aflat că are o amantă.
A cunoscut-o pe Internet. De când a cunoscut-o, parcă a devenit alt om. Această femeie l-a schimbat mult, dar în rău. Este mai rece şi mai distant cu mine, de parcă m-ar evita. Am încercat să discut cu el pe această temă, însă a schimbat rapid subiectul şi a încercat să mă calmeze. A negat că m-ar înşela, însă multe dintre prietenele mele l-au văzut la braţ cu acea femeie şi erau fericiţi.
Toate astea mă dor. Mi-a făcut oare farmece pentru a mi-l fura? Îmi este foarte teamă de viitor, pentru că nu vreau să-l pierd pe soţul meu. Nu concep să divorţez vreodată de el. Ajutaţi-mă, vă rog mult. Sunt cu moralul la pământ.

                                                         Ştefania, Washington


La ritualul făcut pe fotografia ta s-a arătat că ai făcute farmece. Legătura este făcută cu piedică de la mort, cu pământ de la trei răscruci de drumuri. Pentru dezlegare trebuie să mă suni, ca să te pot ajuta.

                                                              Vrăjitoarea Vanessa




Contact medium Vanessa: 0740.976115, 0720.560568
Mail: lidervanesa@yahoo.com
Vizitaţi şi siteul său www.vrajitoarea-vanessa.com
Vizitaţi şi blogul său www.vrajitoarea-vanessa.blogspot.ro



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu