luni, 19 mai 2014

Nu concep ca să-mi pierd iubitul



Stimată doamnă Macedonia,
Vă scriu pentru că sunt puţin pierdută. Sunt cu un băiat, de aproape un an. Uneori, ne mai şi certăm, este adevărat. Dar îl iubesc şi nu concep că aş putea să-l pierd. El este nesătul şi îi fug ochii după fete. Mă înşală şi-mi provoacă multă suferinţă.
 Recent, ne-am certat la cuţite şi mi-a spus că se duce la iubita sa. Eu însă ce sunt? Am plâns mult. Vă rog să-mi spuneţi dacă am farmece făcute. Mulţumesc anticipat.

                                                             Manuela, Amsterdam


La deschiderea zodiei de tarot s-a arătat că aveţi nevoie de un descântec puternic, pentru că vi s-au făcut farmece. De aceea trebuie să veniţi personal la mine. Sunaţi-mă !

                                              Vrăjitoarea Macedonia Buzea



Contact: 0744.999524, 0761.883454 
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu