luni, 26 mai 2014

Soţul meu s-a mutat la o vecină



Stimată doamnă Aurelia,
Mă numesc Niculina, sunt din Rm. Sărat, căsătorită, am 5 copii şi 6 nepoţi. I-am crescut cu mare greutate şi am reuşit.
În urmă cu 2 ani, soţul meu a cunoscut o femeie care locuieşte la un bloc vecin, apoi s-a mutat la ea.
Spuneţi-mi, vă rog, se va întoarce acasă? Mai este ceva de făcut sau nu? Vă mulţumesc din suflet.

                                                       Niculina, Rm. Sărat




În zodia vieţii s-a arătat că el are farmece făcute. Pentru asta, va trebui să veniţi la Bucureşti, să vă fac descântece care să vă aducă soţul acasă. Sunaţi-mă !

                                                       Vrăjitoarea Aurelia




Contact: 0722.778893, 0744.123509,
                0769.360953, 021.6683410
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu