luni, 12 mai 2014

Mulţumiri pentru vrăjitoarea Eugenya



Chiar nu credeam că o să ajung să mi se facă vrăji, mai ales că nu credeam o iotă în ele până să o întâlnesc pe doamna Eugenya.
O vecină foarte rea şi posesivă, mătuşa Sabinei, nu vedea cu ochi buni relaţia mea cu această fată şi a trecut la fapte. Am ajuns să nu mai ştiu de mine, să pierd totul şi să mă shimb radical.
Graţie doamnei Eugenya, am reuşit totuşi să scap de farmece şi de vrăji. Mii de mulţumiri.
                                                                   Carlo, Roma

Soţia m-a părăsit brusc şi am trecut în depresie şi eram pe punctul de a mă sinucide.
Am început să beau mult, până-mi pieredeam cunoştinţa şi cădeam pe stradă. Dar doamna Eugenya a rezolvat patima mea şi acum sunt din nou departe de alcool. Mulţumesc mult.
                                                                  Traian, Viena



Contact : 0763.668408, 0734.142588
Vzitaţi şi pagina sa de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu