marți, 13 mai 2014

Cred că are pe altul



Doamnă Irina Primavera,
Soţia mea s-a îndepărtat de mine şi nu mai am stare. Sunt foarte supărat şi-mi vine să-mi pun capăt zilelor dacă aş şti că nu mă mai iubeşte. Sufăr prea mult, din păcate.
Plânge sufletul în mine. Mă doare răceala sa. Cred că are pe altul. O iubesc enorm şi nu vreau s-o pierd. Ce ar trebui să fac pentru a-i recâştiga inima? Are farmece făcute sau nu?

                                                             Vasile, jud. Bacău


La deschiderea cărţilor de tarot s-a arătat că aveţi vrăji făcute de două femei. Descântecele lor sunt foarte puternice. Pentru dezlegare luaţi legătura cu mine. Vă voi da şi un talisman protector.

                                               Vrăjitoarea Irina Primavera



Contact: 0721.166364, 0213. 526656
Vizitaţi şi pagina mea de pe site-ul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu