sâmbătă, 24 mai 2014

Nu pot să am o relaţie cu un băiat



Stimată doamnă Corina Medeea,
Am şi eu o mare problemă în dragoste şi vă rog să mă ajutaţi, dacă este posibil. Sinceră să fiu, nu pot să am o relaţie cu un băiat. În acest an am cunoscut doi băieţi dar cu niciunul nu am putut fi împreună decât două luni.
Mă simt cu adevărat tristă şi nu ştiu ce să fac. Care ar putea fi problema mea? Voi avea şi eu vreodată un prieten? Mă întreb în fiecare zi. Mulţumesc anticipat.


                                                        Cristinuţa, Praga


La deschiderea cărţilor de tarot s-a arătat că ai cununiile legate. Este un farmec foarte puternic, de care te pot scăpa. Sună-mă!


                                  Clarvăzătoarea Corina Medeea




TĂMĂDUITOAREA SUFLETELOR CORINA MEDEEA 
CONTACT Tel.: 0726520866 , 0749306824
Vizitaţi şi paginile mele de pe siteurile :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu