luni, 26 mai 2014

Clarvăzătoarea Ana Maria l-a scăpat de viciul beţiei



Locuiesc în Italia, mai exact la Bologna. Am plecat din ţară din cauza sărăciei, în primul rând, dar şi pentru că m-am aventurat după spusele unui necunoscut, un român de-al nostru care lucra aici.
Pentru el, am lăsat acasă totul: familie, soţ, copii, avere, prieteni. Am fost nebună, orbită de către acest om meschin, care s-a folosit de mine cum a vrut. După aceea, m-a lăsat baltă pentru o italiancă în vârstă şi cu mulţi bani.
M-a durut enorm ceea ce mi-a făcut el, se înţelege. Şi am încercat să-l uit. Numai că nu am putut! Mereu revenea în mintea mea, obsesiv. Apoi, am cunoscut un italian, care s-a îndrăgostit iremediabil de mine, ca nebunul.
Şi a lăsat totul pentru mine! Soţia lui mi-a făcut farmece ca el să revină la familia lui şi eu să-l las.
Cu ajutorul clarvăzătoarei Ana Maria, care mi-a făcut ritualuri speciale de protecţie, am rămas în cele din urmă cu el şi-i mulţumesc şi pe această cale.
În plus, l-a scăpat de beţie, un viciu pentru care era în stare de orice. Pot să afirm că acum chiar sunt fericită!

                                                                       Roberta, Bologna, Italia




Contact Ana Maria: 0720.155717, 021.6686179
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu