duminică, 18 mai 2014

Îmi spunea că mă iubeşte dar dintr-o dată a dispărut



Doamnă Fatma,
Mă numesc Alina. Am fost împreună cu el timp de 5 ani. Îmi declara iubirea zi de zi dar brusc a dispărut.

Într-o zi mi-a spus că va pleca în Italia pentru un an şi jumătate dar de atunci nu mai ştiu nimic.
Credeţi că mă puteţi ajuta? Am făcute farmece?

                                                                      Alina, Austria


Dragă Alina,
Am deschis cărţile de tarot pentru tine şi am văzut că ai cununiile legate. De aceea, te invit să vii la o şedinţă la mine, ca să te scap de acest farmec puternic.


Nu ezitaţi să mă contactaţi la numerele de telefon: 0746.642188/0785.369961.
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com


                                                Vrăjitoarea Fatma Victoria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu