luni, 5 mai 2014

Când bea, nu mai ştie de el



Stimată doamnă Senty,
Vă scriu pentru prima oară. Sunt în cuplu de peste 5 ani cu un băiat adorabil însă de curând, din cauza anturajului său, a început să bea.
La început, am crezut că este o întâmplare, apoi s-a repetat zi de zi, devenind o obişnuinţă. Iar de când m-a bătut, mă tem. Sincer vă spun. Îl iubesc foarte mult dar când bea, nu mai ştie de el şi devine periculos. Mi-e frică să nu facă ceva grav.
Doresc, normal, să rămân cu el. Vom fi o familie? Sau trebuie să-l las? Ajutaţi-mă, cu harul dvs., dragă doamnă Senty.

                                                               Ioana, New York



Cărţile de tarot, pe care le-am deschis pentru tine, arată că nu are vrăji făcute, dar se confruntă cu acest viciu, de care îl pot scăpa. Vino la mine, pentru a-i da leacurile necesare. Nu-ţi pierde speranţa


                                                         Tămăduitoarea Senty



Contact :
 0040744.25.44.71,  004 721.58.06.40
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com
Vizitaţi şi siteul meu www.tamaduitoarea-senty.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu