joi, 29 mai 2014

M-a părăsit pentru alte femei



Doamnă Lucia,
Nici nu ştiu de unde să încep... Iubesc, sufăr şi-mi consum resursele sufleteşti pentru un bărbat care îşi cam bate joc de mine, din păcate. Mă amăgeşte şi mă joacă pe degete, nu se gândeşte cât rău îmi provoacă. El m-a înşelat acum 4 luni.
L-am iertat, dar asta l-a încurajat. M-a părăsit pentru o femeie căsătorită. L-am prevenit să nu facă asta, pentru că se va distra cu el însă nu vor rămâne împreună.
Am avut dreptate. Acum, este cu o puştoaică. Cred sincer că cineva i-a făcut vrăji pentru a sta departe de mine. Ce să fac?

                                               Diana, Cracovia, Polonia



La deschiderea cărţilor de tarot s-a arătat că ai nevoie de un descântec pentru a putea să te iubească din nou şi pentru ca voi să fiţi mereu împreună.
Pentru dezlegare de cununii, sună-mă.

                                                   Tămăduitoarea Lucia

 

Contact : 0764.150442, 0749.131182
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu