duminică, 25 mai 2014

Are altă femeie dar vreau să rămân cu el



Dragă doamnă Brăţara,
Sunt în cuplu de foarte mult timp. Am trăit rupturi foarte dureroase şi singurătatea aproape că m-a distrus. La început, totul mergea foarte bine, el era foarte afectuos, ne iubeam. Dar de la o vreme, s-a răcit total... Aproape că nu ne mai vorbim.
Sufăr cumplit. Este foarte violent şi nu-l pot ierta. S-a schimbat. Are altă femeie, care îl întărâtă împotriva mea dar vreau să rămân cu el. Unde dispare nopţile sau zile întregi?
Precizez că-mi vorbea foarte des despre fosta lui iubită, un fotomodel, cu care mă compara. Mă jignea mă umilea, remarcile sale mă răneau adânc. Am suferit mult din cauza lui.
Şi totuşi, îl iubesc. Vom fi împreună? Va deveni oare soţul meu? Este jumătatea vieţii mele? Ce să fac pentru a-l calma? Vreau să fie din nou bărbatul pe care l-am cunoscut cândva, la început. Se va schimba? Problema este că atitudinea lui mă face să sufăr enorm. Am impresia că se joacă cu mine.
Vă implor, ajutaţi-mă!

                                                          Veronica, Londra


La ritualul pe care l-am făcut pe fotografia voastră s-a arătat că este legat cu farmece puternice de o persoană feminină. Se poate dezlega, însă pentru asta trebuie să vii personal la mine ca să te ajut. Sună-mă !

                                                        Vrăjitoarea Brăţara




Contact : 0764.588027, 0727.289524, 0744.211524
 Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu