duminică, 9 martie 2014

Soţia mea se comportă ciudat şi nu mă mai iubeşte



Doamnă Maria Câmpina,
Vă scrie un om fără orizont, pierdut în neant, trist de viaţă. Ce rost mai are dacă soţia mea bea în neştire şi umblă din bărbat în bărbat? Am încercat să o aduc în van pe calea cea bună. Şi ce n-am făcut... Vreau să vă spun că nu am înşelat-o chiar niciodată.


Vă rog din tot sufletul, ajutaţi-mă să trec peste această situaţie imposibilă şi să o faceţi cumva să mă iubească. Am mare nevoie.
Sunt gata să o iert în orice clipă, numai să nu mă părăsească şi să se potolească, să fie alături de mine.
Sper că nu veţi ignora dorinţa mea sinceră. Dumnezeu să vă ţină în pază, stimată doamnă Maria, adevărata regină a magiei albe din România.

                                                           Matei, Barcelona

La ritualul pe care l-am făcut pe fotografia voastră s-a arătat că aveţi o legătură făcută cu piedică de la mort, cu pământ de la trei răscruci de drumuri. Pentru dezlegare trebuie să veniţi personal la mine. Sunaţi-mă la 0723.899909, 021.6676516.

                                  Clarvăzătoarea Maria Câmpina


Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu