miercuri, 12 martie 2014

Mulţumiri pentru clarvăzătoarea şi tămăduitoarea Ramona



Aduc mii de mulţumiri doamnei Ramona, o tămăduitoare înnăscută, care mi-a salvat fiul de la droguri şi de la viciul nefast al jocurilor de noroc care l-au nenorocit şi ne-au făcut viaţa un infern.
Dar cu harul ei ales, doamna clarvăzătoare Ramona l-a scăpat definitiv de ele şi îi sunt recunoscătoare.

                                                       Sabrina, Lille, Franţa


 Mulţumesc doamnei tămăduitoare Ramona pentru binele făcut familiei mele.
În urma unui accident de maşină soţia mea a căzut la pat şi credeam că am s-o pierd definitiv.
Dar doamna Ramona a reuşit prin descântecele sale să o readucă la viaţă, după ce toţi nu-i mai dădeau nicio şansă.
Mulţumesc pentru ajutorul său nepreţuit pentru familia mea crunt încercată de acest eveniment teribil. Sunt profund recunoscătoare.

                                                    Matilda, Bruxelles, Belgia




Contact: 0033.751411219, 0761.402333
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu