luni, 24 martie 2014

Mi-am părăsit iubitul pentru că ştiam că mă înşală



Doamnă Brăţara,
De unde să încep? Sunt stresată. Am coşmaruri. Sunt pierdută. Voi rezuma esenţialul.
Iubitul meu m-a stresat acum 5 luni. L-am părăsit pentru că aveam multe îndoieli şi l-am prevenit că ştiam că mă înşală. Dar nu i-a păsat! De atunci însă, nimic nu-mi mai merge. Nu ştiu ce să fac!
De ce am atât de multe probleme? Ce se întâmplă cu mine?

                                            Hermina, Republica Moldova


În cărţi s-a arătat că cineva ţi-a făcut farmece, chiar pentru legarea cununiilor. Se poate rezolva. Caută-mă la telefon.

                                                            Vrăjitoarea Brăţara




Telefoane: 0764.588027,0727.289524, 0744.211524
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu