marți, 11 martie 2014

Clarvăzătoarea Magda Daniela are cele mai mari puteri în luna martie



Luna martie este foarte benefică pentru ritualuri, se ştie, dar în special pentru doamna Magda Daniel, expertă incontestabilă în tarot.
Doamna Magda Daniela, CLARVĂZĂTOARE – expertă în tarot, cu harul şi puterea ei divină vă poate ajuta să vă aflaţi destinul şi să vă modelaţi viaţa aşa cum doriţi. Poate vedea trecutul, prezentul, viitorul în cărţile de tarot, dezleagă cele mai puternice farmece, besteme, împreunează persoanele despărţite, vă ajută să vă căsătoriţi, să aveţi noroc, spor, reuşită în afaceri, vindecă ipotenţa, alcoolismul, frica, dezleagă cununii legate, scoate argintul viu, interpretează visele inexplicabile, dezleagă chiar şi farmece aruncate pe foc făcute cu magie neagră.


Doamna Magda Daniela deţine puterea Magiei Albe. Prin harul şi puterea ei a rezolvat cazuri aparent imposibile în foarte scurt timp.

Exemple: Ritual pentru ca elsă fie nebun(ă) dupa tine, Să ajungă băiatul care îţi place, Pentru a îndrăgosti nebuneşte o persoană, Pentru a uni două persoane, Pentru a câştiga o iubire imposibilă, Pentru a evita separaţii, Pentru a separa o pereche, Pentru a reveni o iubire imposibilă, Pentru ca să te caute, Pentru a recupera dragostea ta care a fost, Pentru a găsi dragostea,

Pentru a atrage bărbaţii, Pentru a te juca cu iubit(ă), Pentru a vinde cu succes o proprietate, Pentru a fi un proprietar de o casă sau de afaceri, Ritual pentru a spori accesul clienţilor, Reţetă pentru atragerea clienţilor, Pentru a vă merge bine în afacerea dumneavoastră, Pentru a ajuta la vânzările comerciale, Reţetă pentru bani, Atragerea de avere, Pentru a atrage bani cu luna plină, Pentru prosperitate, Talisman de bani, Pentru a obţine un loc de muncă, Ritual pentru îmbunătăţirea locului de muncă, Pentru a atinge succesul profesional, Pentru a scapa de ghinion, Pentru dorinţe, Pentru noroc la examene, şi multe altele.

1.Probleme Tratate de Clarvăzătoarea Magda Daniela:
- Pentru reuşite, succes în afaceri;
- Spor în casă; în afaceri
- Dezlegarea cununiilor legate;
- Dezlegare de argint viu;
- Dezlegare de cuţite (Junghiuri în corp, înţepături simţite la inimă, în cap şi în diverse părţi ale corpului, insomnii etc.);
- Dezlegarea bărbaţilor legaţi ( care au fost fermecaţi de anumite persoane şi nu pot avea contact sexual);
- Dezlegare de pagubă;
- Pentru judecăţi şi tribunale;
- Dezlegarea persoanelor cu probleme aflate în ţări străine sau la distanţă;
- Pentru dragostea unei persoane;
- Pentru fertilitate şi virilitate etc….
-Orice fel de problemă ce depinde de puterea mea se va rezolva garantat !
- Pentru reuşite, succes în afaceri;

2. Simptomele unei persoane care are farmece, vrăji, deochi sau blesteme, sunt:
- o stare de nervozitate şi profunde dureri de cap;
- somn agitat, plin de coşmaruri;
- stare de confuzie şi deprimare;
- căderea părului;
- banii vin dar nu stau la dumneavoastră;
- sunteţi o persoană deosebită dar de mult timp fără partener de viaţă;
- nimic nu vă iese şi aveţi senzaţia că sunteţi urmăriţi de ghinioane ;
- simţiţi o prezenţă lângă dvs. mai tot timpul;
- bănuiţi că sunteţi înşelat, înşelată;
- soţia, soţul, iubita/tul v-a părăsit fără motiv, s-a îndrăgostit de-o persoană neadecvată;

3.Ritualuri pentru dezlegarea şi desfacerea vrăjilor, descântecelor, farmecelor, leacurilor, deochiului şi blestemelor
- Desfacerea vrăjilor
- Magia lumânărilor
- Leacurile
- Farmecele
- Deochiul
- Descântecul
- Magia câmpenească şi vrăjitoria
Vrăji practicate de Clarvăzătoarea Magda Daniela:
magie albă

Telefon: 0749.812200, 0732.434548
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

2 comentarii:

  1. De fiecare dată când mă uit înapoi la ceea ce mi sa întâmplat, voi aprecia mereu pe marele dr. Akhere (Akheretemple@yahoo.com) pentru ceea ce a făcut pentru mine. Această vrăjitorie mi-a adus finanțele, care m-au lăsat fără niciun motiv. Am întâlnit vrăjitorul mare și mi-a spus tot ce trebuie să fac! Acum mă bucur că Dr Akhere la adus înapoi și mă iubește mai mult decât obișnuia! îl puteți contacta și pe adresa activă (Akheretemple@yahoo.com) sau îl puteți adăuga în aplicația Whats-app: +2348129175848....

    RăspundețiȘtergere
  2. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere