miercuri, 19 martie 2014

Jocurile de noroc m-au distrus



Mulţumesc domnişoarei tămăduitoare Irina pentru că m-a ajutat să îmi rezolv problemele care mă chinuiau de foarte mult timp. Datorită ei mi-am recuperat familia, cât şi casa de la Bancă. Viaţa mea este o poveste!
Din cauza jocurilor de noroc mi-am lăsat casa la amanet şi mi-am pierdut familia.
Am venit în Italia pentru a munci să îmi recuperez tot ceea ce pierdusem. Dar prin muncă foarte greu...apelând la domnişoara Irina, în doar 2 săptămâni mi-am recuperat familia, iar după 3 săptămâni am câştigat procesul şi mi-am recuperat casa. Mii de mulţumiri pentru că m-a ajutat să îmi recapăt tot ce pierdusem. Am să-i mulţumesc toată viaţa mea.

                                           Ştefan Mircea, Roma, Italia



Tămăduitoarea Irina se află acum în Italia.
Sunaţi-o la numărul ei de telefon: 0039.3248061817.
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu