duminică, 30 martie 2014

Aventură cu un bărbat mai tânăr



Sunt căsătorită de la vârsta de 24 de ani cu un bărbat pe care îl iubesc şi fără de care nu aş putea trăi... Am doi copii. Cu toate astea, în urmă cu câteva luni a intervenit o schimbare. Am întâlnit un bărbat cu 15 ani mai tânăr decât mine, cu care m-am întâlnit de ai multe ori dar ne-am limitat doar la săruturi tandre, la îmbrăţişări şi mângâieri.
Mă simt enorm atrasă de acest om. Şi el este căsătorit, are un băiat şi vrea să-şi păstreze cuplul. Dar mă iubeşte sincer şi mă vrea. Mi-a spus că pentru el, diferenţa de vârstă nu contează (şi-l cred). Este adevărat că arăt mai tânără decât cei 40 de ani ai mei. El mă face să întineresc, îmi aduce zâmbetul pe buze. Simt că renasc. 


Până acum, nu mi-a înşelat niciodată soţul (deşi am avut multe ocazii). Acest bărbat mă excită fantastic şi credeţi-mă, suntem pe aceeaşi lungime de undă, aşa simt. Are o mare experienţă în dragoste şi ştie perfect să mă seducă. Mă tentează...
Dar uneori, mi-e foarte teamă să risc. Suntem discreţi, însă nu se ştie niciodată. Vrem să profităm de o aventură, să avem o experienţă toridă şi interesantă, să ne dăruim plăcerii. Cu el, simt că pot să fac absolut orice. În schimb, soţul meu mă inhibează de nenumărate ori, nu ştiu de ce. Cei doi sunt diferiţi, asta este clar.
Ah, dacă ar fi fost divorţat... Sau eu... Nu ştiu, fabulez şi eu. Îl iubesc, însă diferit. Sau mă simt doar atrasă de el? Am nevoie de această bulă de oxigen şi de sentimentul de tinereţe pe care mi-l oferă. Şi care femeie nu simte aşa la un moment dat? Mă simt mai frumoasă, am slăbit 5 kg, vibrez, zâmbesc, trăiesc intens fiecare clipă. Soţul meu mă găseşte dintr-o dată mai seducătoare şi eu sunt mai drăgăstoasă cu el pentru a nu-şi da seama.
Instinctul mă împinge spre păcat, în timp ce logica mă reţine. Sunt prizonieră parcă între două lumi. Dar voi face pasul, mi se pare clar: mă voi dărui acestui om, cu orice preţ. Poate că merită... da, îl voi înşela pe soţul meu.
Ideea mă tulbură enorm. Mi-e teamă să nu rămân gravidă cu el şi atunci, totul să se prăbuşească. Dar suferinţa şi dragostea merg mână în mână, nu? Dumnezeule, ce mă fac? Sunt incapabilă să-i spun <nu> amantului meu. Poate că ar fi bine să nu-mi fac atâtea griji, să fiu o femeie fără scrupule. Nu sunt, scuzaţi-mă.
Am şi eu sentimentele mele, dorinţele mele şi ador să-mi trăiesc viaţa. Să am un amant, ca orice femeie care se respectă.
Problema este că de la un timp, toate îmi merg prost şi mă simt ciudat. Cred că cineva mi-a făcut farmece. Oare?

                                                                   Nina, Florenţa


Am deschis cărţile de tarot pentru tine şi am făcut şi un ritual special pe fotografiile voastre. Ai farmece şi va trebui să te scap urgent de el, altfel situaţia ta se va agrava rapid. Sună-mă ca să stabilim o şedinţă.

                                                          Vrăjitoarea Brăţara


Telefoane: 0764.588027,0727.289524, 0744.211524
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu