sâmbătă, 29 martie 2014

M-a făcut să nu mai am încredere în nimeni



Am 49 de ani, două fete de 17 şi 24 de ani. După ce am divorţat, am întâlnit un alt bărbat (în 1997) pe care îl iubeam enorm. Era opus total fostului meu soţ: nu bea, nu fuma, era tandru şi vesel. Un bărbat special. Încet, încet, am început să-mi revin şi să fac din nou planuri cu viaţa mea, să sper într-un viitor mai bun.
Dar recent, s-a petrecut ceva cu el şi m-a anunţat:
- Nu te mai vreau. Tu nu mai reprezinţi o prioritate pentru mine.
A fost dur şi neprevăzut, m-a şocat. Adevărul este că m-a luat prin surprindere decizia sa. M-am supărat şi am făcut o criză, chiar în faţa sa. Dar el a plecat. Vreau să spun că deşi îl iubesc, sentimentele mele au început să se transforme din cauza atitudinii sale. Simt o puternică umilinţă morală. Cred că am pierdut timpul cu acest om.
Mi-a provocat o depresie nervoasă, de care nu mai pot să scap, deşi am fost la doctor. Mi-e rău, nu găsesc forţa de a mânca, plâng neîncetat, lucrez prost şi nu am randament. Nu mă mai pot concentra. Mi-a dat peste cap viaţa! Parcă am intrat într-o spirală care mă trage într-o prăpastie adâncă. Este o situaţie complicată, la care nu m-am gândit nici în visele mele cele mai tulburi.
I-am pus multe întrebări asupra precedentei sale relaţii de dragoste, pentru a-l înţelege. Am vorbit mult şi am crezut că-l înţeleg. Dar am realizat că a fost un om dificil, suspicios şi secretos, care m-a lăsat cu buza umflată, cum se spune. Şi doream amândoi să ne recăsătorim... Chiar m-a cerut, la un moment dat, însă i-am cerut un timp de gândire.
Şi apoi într-o zi, a venit bomba. Am aflat şi cine s-a interpus între noi: fosta lui soţie. El s-a reîntors la această femeie, care l-a înşelat cu neruşinare cu toţi prietenii lui. A iertat-o şi mi-a întors spatele. Îl detest, urăsc bărbaţii.
De fapt, a fost permanent în contact cu această femeie şi m-a înşelat fără probleme. Iată povestea mea. Nu ştiu ce să fac. Îl urăsc mult şi cred că nu aş putea să-l iert vreodată. M-a părăsit... Mă simt terminată, din păcate. Singura mea speranţă sunt fetele mele. Pentru ele lupt. Sunt pierdută.
Nu mai am încredere în nimeni, din păcate. Această relaţie ciudată mi-a complicat existenţa. Sufăr mult. Viaţa este dificilă. Credeţi că el mi-a făcut farmece?

                                   Aurora, Stockholm


Am dat în cărţile mele şi am văzut că situaţa ta este gravă. Dam o femeie ţi-a făcut farmece puternice şi ai nevoie de ritualuri care să le alunge definitiv. Trebuie neapărat să vii la mine însă pentru a te scăpa de ele.

                                 Clarvăzătoarea Natalia



Contact clarvăzătoarea Natalia:
 0764.935747, 0722.440806, 0747.204443
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu