luni, 17 martie 2014

M-a înşelat cu cea mai bună prietenă a mea



Stimată doamnă Brăţara,
Vă citesc cu drag şi mă bucur că Dumnezeu v-a dat acest har. Timp de 2 ani am fost căsătorită cu un bărbat pe care l-am considerat minunat, serios şi bun. Dar m-am înşelat, din păcate.
După ce i-a pierit brusc pasiunea pentru mine, s-a încurcat cu cea mai bună prietenă a mea şi au început să comploteze pe faţă împotriva mea. Acum, s-a mutat cu toate lucrurile sale la ea şi a spus că va băga divorţ. Sunt disperată şi plâng permanent. M-a distrus!
Voi putea să-l readuc în sânul familiei sale, acolo unde cred că-i este locul? Are farmece sau vrăji făcute, căci nici la telefon nu mai reuşesc să dau de el... Ce să fac?

                                                             Elena, Focşani


La deschiderea cărţilor de tarot pe fotografia voastră s-a arătat că ai nevoie de un descântec şi de un ritual puternic pentru linişte şi rezolvarea problemelor tale. Sună-mă la telefoanele: 0764.588027,0727.289524, 0744.211524.


Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

                                               Clarvăzătoarea Brăţara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu