vineri, 28 martie 2014

Iubirea pentru el m-a adus în pragul nebuniei



Multă vreme am fost disperată. Iubirea pentru un bărbat nerecunoscător şi afemeiat, dar pe care îl iubeam ca o nebună, m-a dus în pragul nebuniei.
Eram ultra geloasă, dificilă, în criză. Îl uram şi-l iubeam deopotrivă.
M-a părăsit pentru cea mai bună prietenă a mea şi nu puteam să i-o iert acesteia. Pe el însă, îl doream înapoi cu toată fiinţa mea.
Doamna vrăjitoare Izabela m-a ajutat imens în acest demers dificil al dragostei mele rănite. L-a adus în braţele mele. Îi mulţumesc pentru acest gest minunat, care mi-a adus până la urmă liniştea sufletească.

                                                                          Doiniţa, Palermo



Contact telefoane vrăjitoarea Izabela:
 0744.183306, 0760.365999
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu