luni, 10 martie 2014

Mă îndrept spre o catastrofă cu soţul meu



Doamnă Izabela Sara,
Nu credeam că voi ajunge să apelez şi eu la dvs. Soţul meu, după ce am născut, a început să o ia razna. S-a încurcat destul de serios cu o vecină şi s-a mutat la el, lăsându-mă să mă descurc singură pe criza aceasta. În plus, s-a apucat şi de băut, probabil datorită noii sale partenere.
Sunt tristă şi plâng mult. Am încercat să-l readuc acasă şi să fie un soţ responsabil, dar din păcate nu am reuşit. Cred sincer că numai dvs. mă mai puteţi salva. Oare i s-au făcut farmece? Mă îndrept spre o catastrofă. Vă rog, ajutaţi-mă.
                                                   Matilda, Barcelona

La deschiderea cărţilor de tarot am constatat că el are farmece puternice făcute. Ai nevoie de câteva şedinţe speciale, de ritualuri de noapte. Sună-mă urgent pentru a stabili o întâlnire la unul din cabinetele mele.
                                          Vrăjitoarea Izabela Sara



Contact: 0762.395098
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu