sâmbătă, 15 martie 2014

Mulţumiri pentru regina Magiei Albe Shiva



Am trecut prin momente extreme de grele atunci când soţul meu m-a părăsit. Dar graţie doamnei Shiva, Regina Magiei Albe din România, căreia îi mulţumesc din suflet, am reuşit să rămân cu el  după câteva şedinţe.
                                                                      Viky, Berna

Cineva i-a făcut farmece soţiei mele!
 Norocul nostru l-a reprezentat doamna Shiva, care cu harul său unic, a salvat-o şi acum suntem din nou foarte fericiţi.
Mulţumesc din suflet, doamnă Shiva. O recomand cu căldură Paraschiva!
                                                                              Dan, Paris



Contact: 0722.415372, 0768.011039
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu