luni, 31 martie 2014

M-a părăsit dar totuşi nu pot să-l iert sub nicio formă



Am stat supărată foarte mult timp după ce el m-a părăsit. Am avut lacrimi în ochii zile în şir. Nu puteam să-l înţeleg şi nici măcar să-l uit!
Nu aş putea spune că sunt disperată, dar acum chiar mă întreb dacă m-a iubit puţin şi pe mine.
Mă simt mai puternică dar am totuşi un sentiment de nedreptate şi de neajutorare pe care am încerca să-l ascundă pentru a nu cădea în depresie. Dar este greu…
Ce să fac? Mă iubeşte încă? Cineva i-a făcut vrăji? Sau mie, pentru a sta departe de mine?

                                                                                 Oana, Valencia


Am deschis cărţile de tarot pentru tine şi am văzut că el are în continuare farmece puternice făcute. Nici tu nu ai scăpat încă de ele. Este vorba despre o femeie din anturajul tău. Sună-mă!

                                                                       Vrăjitoarea Morgana



Telefon: 0760.149917
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu